MegaUbytovanie.sk

MegaUbytovanie.sk

Prečo si vybrať portál MegaUbytovanie.sk?Mega Ubytovanie - Ubytovanie na Slovensku 2

Portál vznikol za účelom vytvoriť čo najkomplexnejší a cenovo dostupný ubytovací portál, ktorý prináša skutočnú pridanú hodnotu nie len pre návštevníkov, ale aj pre samotných majiteľov ubytovacích zariadení po celom Slovensku.

Čo je to skutočne pridaná hodnota pre návštevníka? Je to vyhľadať si za krátky čas ubytovanie na dovolenku, pracovnú cestu, či výlet s rodinou rýchlo a jednoducho, cez prehľadnú www stránku, prostredníctvom jednoduchého vyhľadávania. A navyše si nájdené ubytovanie pohodlne zarezervovať cez internet alebo telefonicky bez zbytočných poplatkov cestovným kanceláriám a iným sprostredkovateľom, bez toho aby človek opustil pohodlie svojho domova, pohodlie svojej obývačky.

Čo je to skutočne pridaná hodnota pre ubytovateľa? Je to prezentovať si vlastné ubytovacie zariadenie na internete prostredníctvom nášho portálu a mať z toho skutočný osoh, to znamená za vynaložený poplatok získať veľké množstvo rezervácií, dopytov, telefonátov a reálnych hostí, ktorí reálne zaplatia pobyt a ubytujú sa v prezentovanom ubytovacom zariadení.

Chceme sa odlíšiť hlavne tým, že nebudeme len prezentovať ubytovacie zariadenia. Budeme ich aktívne a profesionálne predávať, budeme robiť všetko preto aby sa hostia z nášho portálu ubytovali v zariadeniach, ktoré budú u nás prezentované a aby sme všetky ubytovacie zariadenia obsadili na 100% – minimálne v hlavných sezónach ako je leto, zima a Silvester. Nebudeme sa teda len pasívne prizerať a vyberať poplatky, naopak budeme intenzívne a aktívne predávať voľné ubytovacie kapacity návštevníkom našej stránky.Mega Ubytovanie - Ubytovanie na Slovensku 3

Prečo to niektorým hotelierom ide a niektorým nie? Prečo sú mnohé ubytovacie zariadenia plné a prečo sú niektoré poloprázdne ba dokonca krachujú? Dôvodov je viac. Môžeme ich rozdeliť do dvoch kategórii.

  1. Dôvody, ktoré vie samotný ubytovateľ priamo ovplyvniť: profesionálna prezentácia, kvalitné fotografie, aktuálne ceny, ponuka zliav/akcií, aktuálna obsadenosť, dostupnosť na telefóne, rýchla komunikácia a odpovedanie na dopyty cez email, volanie na zmeškané hovory.
  2. Dôvody, ktoré väčšinou nevie samotný ubytovateľ priamo ovplyvniť: kríza, konkurencia, poloha objektu, sezónnosť, počasie.